Svejedno radi li se o gradskom miniju, automobilu srednje klase ili luksuznoj limuzini. Bez obzira je li riječ o autosportu, tuning sceni ili svijetu klasičnih automobila - Sonax je uvijek na strani ljubitelja automobila i stručnjaka.
Povijest Sonaxa seže u daleku 1903. U to je vrijeme Franz Hoffmann, pradjed sadašnjeg vlasnika tvrtke u Neuburgu na Donauu, kopao silicijev dioksid, prirodni mineral - kremen - koji se koristio u lakovima za kućanstvo.
„Naša snaga potječe iz dosljedne orijentacije prema kupcima i beskompromisne volje za inovacijama, ali i naših čvrstih korijena u mjestu Neuburg kraj Ingolstadta"
Manfred Hoffmann - Geschäftsführung SONAX
Nakon Drugog svjetskog rata Franz Hoffmann počeo je proizvoditi sredstva za čišćenje. Robna marka Sona bila je namijenjena prvenstveno čišćenju srebra u kućanstvu - naziv marke Sonax skovan je za proizvode za njegu automobila dodavanjem slova X na kraju kao sinonima za vosak.
Počeci su bili jednostavni - četvorica prodajnih predstavnika Sonaxa putovali su Njemačkom u potpuno natovarenoj VW Bubi. Važan je bio osobni kontakt s kupcima, a oglašavanje u to vrijeme nije dolazilo u obzir.
Proboj proizvoda za njegu automobila Sonax poklopio se s njemačkim ekonomskim čudom. Sredinom šezdesetih Sonax je isporučio prve potpuno automatizirane praonice s visokokvalitetnim proizvodima za čišćenje i njegu. Istodobno se kontinuirano razvijao program za ručno održavanje vozila. Sve je više ljudi s ponosom kupovalo privatne automobile. Subotom se automobil ritualno prao, rijetko službenik benzinske pumpe, uglavnom ručno sam ponosni vlasnik. Potreba za proizvodima za njegu automobila brzo je rasla, a s time i uspjeh marke Sonax.
Sonax je ubrzo otvorio daljnja tržišta - poljoprivredna industrija, šumarstvo, građevinska industrija, proizvodna tehnologija i sanitarna industrija - svi su računali na premium proizvode tvrtke Sonax.
Danas je Sonax dostupan u više od 100 zemalja širom svijeta, a udio izvoza narastao je na više od 43 posto. Proizvodi Sonax diljem svijeta opravdavaju najvišu oznaku kvalitete Made in Germany i impresioniraju svojim izvanrednim učinkom i uzornim performansama. To je podcrtano velikim brojem titula i nagrada neovisnih institucija, kao što su Dekra ili GTÜ, a koji se iz godine u godinu dodjeljuju proizvodima Sonax.
Istraživački odjel tvrtke Sonax čini sve ne bi li dobri proizvodi postali još bolji. Stalna inovacijska aktivnost osigurava da Sonax inovacije opetovano privlače pozornost na tržištu. Izvrsni rezultati u testovima proizvoda vodećih automobilskih magazina poput njemačkog Auto Bilda, auto motor und sporta ili Auto Zeitunga u više navrata dokazuju visoku razinu stručnosti ljudi iz odjela istraživanja i razvoja tvrtke Sonax.
Ovom kvalitetom Sonax služi najvišim profesionalnim standardima i pozicionira se kao snažan partner u međunarodnom motorsportu. O tome svjedoče partnerstva s Hans-Joachimom Stuckom, Michaelom Schumacherom ili Ayrtonom Sennom, a odnedavno i s Formulom E.
Unatoč brzoj karijeri od sredstva za čišćenje srebrenog do svjetski poznatog proizvođača svih vrsta proizvoda za njegu, Sonax je uvijek ostao obiteljska tvrtka s regionalnim korijenima.